وكيل مواد مخدر "> وكيل مواد مخدر .

وكيل مواد مخدر

وضعيت پرونده هاي باز زوجين عليه يكديگر در طلاق توافقي چگونه خواهد شد؟

وضعيت پرونده هاي باز زوجين عليه يكديگر در طلاق توافقي چگونه خواهد شد؟

ممكن است كه زوجين در حال اختلاف، قبل از تصميم به طلاق توافقي، پرونده هاي ديگري با موضوعات طلاق يكطرفه، مهريه، اعسار از پرداخت مهريه، حضانت، ملاقات فرزند، نفقه معوقه زن، نفقه فرزند، تمكين و ... در دادگاه خانواده مطرح كرده باشند يا ممكن است كه زوجه از طريق اجراي ثبت و يا دادگاه اموالي را از شوهر توقيف كرده باشد و يا اين كه شوهر را ممنوع الخروج كرده باشد.

توصيه مي شود حتما وكيل خود را كه براي طلاق توافقي انتخاب كرده ايد را از اين موارد با ذكر شماره پرونده مطلع كنيد تا در توافقنامه طلاق توافقي در خصوص آن تعيين تكليف گردد و مضافا بر اين كه حتي الامكان در راي طلاق توافقي مختومه شدن آن ها اعلام گردد.

اگر به هر دليل در گواهي عدم امكان سازش موارد فوق منعكس نشود ولي با توجه به اين كه دادگاه خانواده تكليف دارد در راي طلاق تكليف مهريه، حضانت، نفقه، اجرت المثل را مشخص كند قطعا در اين خصوص توافقات زوجين در راي انعكاس پيدا مي كند. بعد از آن و البته بعد از ثبت طلاق در محضر، هر كدام از زوجين مي تواند با در دست داشتن كپي برابر اصل دادنامه طلاق توافقي به انضمام گواهي ثبت طلاق، به شعبه هاي كه پرونده هاي مرتبط با عقد نكاح در آن طرح شده است مراجعه كند و تقاضاي مختومه شدن پرونده ها را كنند.

 بيشتر بدانيد : موسسه حقوقي

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۸:۳۸ توسط:سيد مهدي رضوي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :