وكيل مواد مخدر "> وكيل مواد مخدر .

وكيل مواد مخدر

اتصال كابل HDMI به تلويزيون و سوختن مين برد

اتصال كابل HDMI نامعتبر به تلويزيون و سوختن مين برد

تلويزيون هاي جزوه وسايل الكتريكي بسيار مهمي هستند كه به راحتي مي توان آن ها را در منازل، ادارات و سازمان ها و ... مشاهده كرد. يكي از شركت هاي كه در زمينه ي ساخت تلويزيون در سطح جهان موفق بوده است، شركت سامسونگ مي باشد. شركت سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت و فعاليت در رابطه با ساخت تلويزيون كرده است و قطعات گوناگوني مثل پاور، مين برد و بك لايت و ... را در خود جاي داده است. در اين مقاله در رابطه با اتصال كابل HDMI نامعتبر به تلويزيون و سوختن مين برد اطلاعاتي را در اختيار شما قرار خواهيم داد.

تبديل ميكرو hdmi به hdmi | مبدل ميكرو hdmi به hdmi | تبديل micro ...

اچ دي ام اي چيست؟

امروزه قطعات متفاوتي براي انتقال سيگنال هاي صوتي و تصويري ساخته شده است. يكي از اين قطعات اچ دي ام اي است كه به راحتي مي تواند اطلاعات را به مين برد هدايت نمايند تا در اين قطعه نيز اين اطلاعات مورد بررسي قرار بگيرد و سپس اجرا شود. براي اتصال دستگاه هاي مثل لپ تاپ به تلويزيون از اين قطعه استفاده مي شود.

 اين قطعه يكي از بهترين قطعه هايي است كه براي انتثقال اطلاعات از آن ها استفاده مي شود. به راحتي مي توان از اين قطعه در تلويزيون هاي اچ دي و 4k ultra ، ويدئو پروژكتورها، بلوري ديسك پليرها، رسيورهاي سينماي خانگي، مديا پلير شبكه/ يا مديا استريمرها، و يا حتي كابل هاي ماهواره اي استفاده كرد. هدف اصلي اين قطعه اتصال دو دستگاه به يكديگر و ايجاد ارتباط اين دو دستگاه با يكديگر مي باشد.

ارتباط مين برد و اچ دي ام اي

از طريق اين قطعه به راحتي مي توان اطلاعات تصويري و صوتي را وارد تلويزيون نمود. بعد از وارد شدن اين اطلاعات به تلويزيون، آن ها وارد مين برد مي شوند تا مورد بررسي قرار گرفته و در تلويزيون اجرا شود پس مي توان گفت قطعه اي كه اچ دي ام اي با آن در ارتباط است مين برد مي باشد. بعد از گرفتن اطلاعات و پردازش آن اطلاعات اجرا و نمايش داده مي شود.

خرابي اچ دي ام اي

در شرايطي ممكن است از اچ دي ام اي تقلبي و چيني استفاده كنيد. اين ريسيور هاي ارزان و چيني به راحتي مي توانند عملكرد تلويزيون را تحت تاثير قرار دهند. هنگام اتصال اين اچ دي ام اي معيوب به تلويزيون، اطلاعات وارد مين برد مي شود و امكان دارد در اين حين مين برد به طور كامل اسيب ديده و خراب شود و يا در شرايطي اين قطعه به طور كامل بسوزد. پس بهتر است براي انتقال اطلاعات خود به تلويزيون حتما از كابل اچ دي ام اي معتبر و سالم استفاده نماييد تا در صورت خرابي مين برد هزينه ي اضافي و سنگين را متحمل نشويد و به راحتي بتوانيد تصاوير و صداهاي با كيفيت را تجربه نماييد.

خرابي مين برد

در صورت اتصال اچ دي ام اي ممكن است به اي سي هاي تلويزيون اسيب زيادي وارد شود و براي رفع اين مشكل بايد اي سي ها به طور كامل تعويض گردد. لازم به ذكر است كه به دليل ظرافت اين كار (تعويض اي سي ها) اصولا تعميركاران براي رفع اين مشكل تعويض كامل مين برد را پيشنهاد مي كنند. پس براي جلوگيري از بروز اين مشكل هميشه از اچ دي ام اي سالم و معتبر استفاده نماييد.


برچسب: اتصال كابل hdmi.تلويزيون.مين برد.تعويض اي سي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۶:۱۷ توسط:سيد مهدي رضوي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :