وكيل مواد مخدر "> وكيل مواد مخدر .

وكيل مواد مخدر

چشمك زدن چراغ پاور در تلويزيون سامسونگ

چشمك زدن چراغ پاور در تلويزيون سامسونگ

ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه بعد از مدتي چراغ ال اي دي تلويزيون شما شروع به چشمك زدن كند اما شما به طور كامل دليل آن را متوجه نشويد. چشمك زدن چراغ ال اي دي علت هاي متفاوتي دارد كه ممكن است ناشي از خرابي قسمت هاي مختلف مثل برد پاور يا مين برد و يا غيره باشد. اما اصلي ترين دليل آن مي تواند خرابي مين برد و پاور باشد كه بايد اول اين دو قطعه را مورد بررسي قرار دهيد. اصولا چشمك زدن ال اي دي نيز با حالت هاي متعددي خود را نشان مي دهد اين حالت ها به صورت زير مي باشد.

نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ - تعميرگاه مجاز مركزي 88507981چراغ پاور به طور كامل روشن نمي شود

در اين حالت ممكن است بعد از روشن كردن ال اي دي چراغ پاور روشن نشود و تلويزيون نيز به برق متصل باشد.

براي حل اين مشكل ابتدا اتصال برق تلويزيون را بررسي نماييد. سپس مي توانيد مانند دستور زير عمل نماييد.

براي تلويزيون غير هوشنمد:

باز كردن Menu منو و سپس قسمت تنظيمات Settings  را باز كنيد. بعد از باز كردن Option تنظيمات نشانگر قدرت power indicator را انتخاب نماييد. سپس مي توانيد گزينه ي standby light را مشاهده كرده و آن را در حالت روشن on  قرار دهيد.

براي تلويزيون هوشمند:

به home  برويد و تنظيمات Settings  را انتخاب نماييد. بعد از وارد شدن به تنظيمات گزينه ي option  را انتخاب نماييد و سپس گزينه ي Light را به حالت high تغيير دهيد.

چراغ پاور به طور كلي قرمز است و تلويزيون روشن نمي شود

اين حالت به اين صورت است كه ممكن است تلويزيون را روشن نماييد اما چراغ پاور همچنان قرمز باشد و بعد از روشن شدن دستگاه چراغ پاور شروع به كمرنگ تر شدن كند و باز به طور خودكار قرمز شود. براي حل اين مشكل بايد پريز برق را از دستگاه بكشيد و سپس بعد از مدتي دوباره آن را نصب نماييد. راه حل بعدي عدم استفاده از دستگاه به مدت 24 ساعت است و بعد از 24 ساعت به راحتي مي توانيد دستپاه را روشن نماييد و آن را تست نماييد. در صورت عدم حل اين مشكل بهتر اسا از فرد متخصص كمك بگيريد.

بيشتر بدانيد: تعمير تلويزيون سامسونگ

چراغ پاور 3 بار چشمك مي زند.

اين حالت عمدتا زماني به وجود مي آيد كه تلويزيون صدا و تصوير ندارد و چراغ آن 3 بار پشت سر هم چشمك مي زند. اين مشكل دلايل مختلفي دارد و مي توان آن را به برد پاور و يا صفحه ي نمايشگر نسبت داد و حتي ممكن است منشا اين خرابي اسيب به كابل فلت باشد كه باعث به وجو آمدن اين مشكل شده است. در وهله ي اول بايد خازن هاي پاور مورد بررسي قرار گيرند و همچنين ممكن است لحيم اين اتصالات دچار سردي شده باشد و نياز به تمديد آن ها را داشته باشيد. در صورتي كه از قسمت پاييني صدايي شنيده مي شود بايد برد پاور و خازن ها را تعويض نماييد.

چشمك زدن چراغ پاور در صورت روشن بودن دستگاه

زماني كه شما تلويزيون را روشن مي كنيد و سپس چراغ پاور شروع به چشمك زدن مي كند به معناي سالم بودن تمام قطعا دستگاه است اما نقطه ي نگران كننده اين است كه در حالتي ممكن است بعد از روشن كردن دستگاه چراغ پاور شروع به چشمك زدن نكند. در اين حالت ممكن است برد مين دچار اسيب ديدگي شده باشد و بايد اقدام به تعويض اين قطعه نماييد.

چشمك زدن چراغ پاور به طور متعدد

در صورتي كه چراغ پاور به صورت متعدد شروع به چشمك زدن نماييد ممكن است برد مين دچار اسيب ديدگي شده باشد و براي حل اين مشكل بايد دستگاه به طور كلي مورد بررسي قرار گيرد.

 


برچسب: .چراغ پاور.تلويزيون سامسونگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۲:۲۴ توسط:سيد مهدي رضوي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :