وكيل مواد مخدر "> وكيل مواد مخدر .

وكيل مواد مخدر

نحوه ي تنظيمات اوليه ي تلويزيون سوني

نحوه ي تنظيمات اوليه ي تلويزيون سوني

آيا شما به تازگي يك تلويزيون با كيفيت جديد را خريداري كرده ايد يا مجبور به تنظيم مجدد آن هستيد ، بايد تنظيم اوليه ريموت كنترل را بار ديگر انجام دهيد - از جمله جفت كردن ريموت ، اتصال به Wi-Fi ، و اضافه كردن حساب سوني خود - تا بتوانيد شروع به تماشاي نمايش و فيلم كنيد. با استفاده از اين ريموت كنترل هوشمند به راحتي مي توانيد عملكرد مناسب و شگفت انگيز را داشته باشيد.

براي اولين بار تلويزيون خود را روشن كنيد

هنگامي كه براي اولين بار تلويزيون خود را روشن مي كنيد ، بايد ريموت خود را تنظيم كنيد و  تنظيمات دلخواه خود را انتخاب كنيد تا از طريق تنظيم اوليه اي كه ايجاد كرده ايد بتوانيد از تلويزيون استفاده نماييد.

عملكرد از راه دور ريموت كنترل تلويزيون سوني

هنگامي كه تلويزيون را براي اولين بار روشن مي كنيد ، Samsung Remote Smart Remote به طور خودكار به تلويزيون جفت مي شود. اما اگر ريموت جفت نشد ، آن را به سنسور كنترل از راه دور در جلو تلويزيون نشان دهيد ، و سپس دكمه هاي برگشت و پخش / مكث را همزمان فشار داده و نگه داريد.

توجه: تصاوير ، دكمه ها و عملكردهاي Remote Smart Samsung سوني ممكن است از نظر مدل متفاوت باشد. براي دستورالعمل هاي خاص به دفترچه راهنماي كاربر خود مراجعه كنيد.

تلويزيون هاي اندرويدي فيليپس با قيمت هاي متنوع

زبان خود را انتخاب كنيد

تلويزيون جديد شما به شما امكان مي دهد يك زبان دلخواه را از تنظيم اوليه انتخاب كنيد. بنابراين اگر مي خواهيد ، اكنون مي توانيد تنظيمات تلويزيون خود را به زبان كشور خود تبديل نماييد.

از راه اندازي اوليه ، از دكمه هاي بالا و پايين در صفحه جهت دار از راه دور استفاده كنيد تا به زبان دلخواه خود برويد. سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

تلويزيون را به اينترنت وصل كنيد

توجه: اگر شما با شرايط و ضوابط و قوانين حفظ حريم خصوصي Smart Hub رضايت نداريد ، نمي توانيد از برنامه ها و برخي از ويژگي هاي Smart در تلويزيون هوشمند خود استفاده كنيد.

براي استفاده از برنامه ها ، پخش فيلم ها يا استفاده از خدمات ديگر ، تلويزيون شما نياز به اتصال اينترنتي دارد ، اتصال نيز مي تواند بي سيم يا با استفاده از سيم LAN صورت بگيرد.

شبكه بي سيم

براي انتخاب شبكه بي سيم براي تلويزيون هوشمند خود ، Wireless را انتخاب كنيد و سپس نام شبكه بي سيم خود را انتخاب كنيد. اگر شبكه شما ايمن است ، رمز ورود را وارد كنيد و سپس انجام شد.

تلويزيون شما سعي خواهد كرد به شبكه شما متصل شود و به سرورهاي سوني دسترسي پيدا كند. پس از برقراري اتصال بي سيم ، OK را انتخاب كنيد. سپس ، شرايط و ضوابط Smart Hub ، را مرور كنيد ، من با همه موافقم را انتخاب كرده، و سپس OK را انتخاب كنيد.

تنظيمات كانال تلويزيون سوني | نمايندگي مجاز تعمير تلويزيون سوني

شبكه سيمي

در صورت تمايل مي توانيد به يك شبكه سيمي وصل شويد. يك كابل اترنت را به One Connect Box يا پشت تلويزيون خود وصل كنيد و سپس Wired را انتخاب كنيد. تلويزيون شما سعي خواهد كرد به شبكه شما متصل شود. هنگامي كه اتصال كامل شد ، تلويزيون شما به سرورهاي سوني دسترسي پيدا مي كند. OK را انتخاب كنيد.

شرايط و ضوابط Smart Hub ، رازداري را مرور كنيد و سپس من با همه موافقم را انتخاب كنيد. بعد ، OK را انتخاب كنيد.

تلويزيون الجي 43 اينچ LG LED TV FULL HD 43LF630 - فروشگاه آنلاين ...

وارد سيستم شويد يا يك حساب سوني ايجاد كنيد

توجه: اگر مايل به ايجاد يا ورود به حساب سوني خود نيستيد ، فلش در گوشه سمت راست بالاي صفحه را انتخاب كنيد تا از اين بخش برويد.

يك حساب سوني براي استفاده از برخي سرويس ها يا برنامه هاي خاص در تلويزيون شما لازم است. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد فيلم يا نمايش فيلم را از طريق تلويزيون خود اجاره يا خريداري كنيد ، به حساب سوني خود نياز خواهيد داشت.

ورود به حساب

براي ورود به سيستم به صورت دستي به حساب سوني ، ورود به سيستم را انتخاب كنيد و سپس قسمت شناسه را انتخاب كنيد. آدرس ايميل حساب سوني خود را وارد كرده و سپس Next را انتخاب كنيد. قسمت گذرواژه را انتخاب كنيد ، رمزعبور حساب سوني خود را وارد كرده و سپس انجام شد. در آخر ، ورود به سيستم را انتخاب كرده و سپس انجام دهيد.

ايجاد يك حساب كاربري

بدون حساب هستيد ، مشكلي نيست. براي ايجاد يك حساب سوني ، ايجاد حساب را انتخاب كرده و بله را انتخاب كنيد. در مرحله بعدي ، موافقت را انتخاب كنيد تا با شرايط و ضوابط و سياست حفظ حريم خصوصي حساب سوني موافقت كنيد.

قسمت شناسه را انتخاب كنيد ، آدرس ايميل خود را وارد كنيد و سپس Next را انتخاب كنيد. و سپس ، قسمت گذرواژه را انتخاب كرده ، رمز عبور دلخواه خود را وارد كرده و سپس انجام شد. گزينه Next را انتخاب كنيد و قسمت First Name را انتخاب كنيد. نام خود را وارد كرده و سپس Next را انتخاب كنيد. همين كار را براي نام خانوادگي خود انجام دهيد.

از آنجا قسمت تاريخ تولد را انتخاب كنيد و از در Remote Smart Sony خود استفاده كنيد تا تاريخ تولد خود را انتخاب كنيد. در آخر ، كادر انتخاب را انتخاب كنيد ، گزينه Next را انتخاب كنيد و سپس Done را انتخاب كنيد. در صورت تمايل مي توانيد با يك حساب Facebook يا PayPal يك حساب كاربري ايجاد كنيد.


برچسب: نحوه ي تنظيمات اوليه ي تلويزيون سوني.ايجاد يك حساب كاربري.شبكه سيمي.شبكه بي سيم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۵۳ توسط:سيد مهدي رضوي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :