وكيل مواد مخدر "> وكيل مواد مخدر .

وكيل مواد مخدر

مركز رسمي تعميرات الجي (LG)

مركز رسمي تعميرات الجي (LG) 

تمامي تعميرات با قطعات اصلي و تصميني و درمنزل شما انجام مي پذيرد. به دليل تعدد شعبات اين مجموعه در سطح شهر كارشناسان ما دركمترين زمان ممكن در منزل شما حضور پيدا كرده و تعميرات را به انجام خواهند رساند. نمايندگي تعميرات مركزي ارائه دهنده خدمات تعميرات لوازم خانگي ال جي و ساير برندهاي معتبر آسيايي ، آمريكايي ، اروپايي و ايراني مي باشد. شما تنها با يك تماس تلفني يا ثبت درخواست از اين قسمت مي توانيد درخواست خود را اعلام كنيد تا تكنسين هاي مربوط به تعميرات يخچال فريزر، تعميرات سايد باي سايد، تعميرات ماشين لباسشويي، تعميرات ماكروويو(ماكروفر)، تعميرات كولرگازي و اسپيلت كه همگي با تجربه و فني مي باشند در محل حاضر شده و تعميرات را در سريعترين زمان ممكن با بهترين كيفيت به انجام برسانند.

نمايندگي تعميرات ال جي در كرج | خدمات پس از فروش ال جي

اگر شما به تازگي لوازم خانگي خودرا خريداري كرده ايد و كارت گارانتي آن همچنان معتبر مي باشد مي توانيد با تماس با نمايندگي الجي از مزاياي كارت گارانتي برخوردار شويد. درغير اينصورت مي توانيد با تماس با ما به عنوان تعميرگاه مجاز ال جي در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سريعترين زمان ممكن با بهترين كيفيت و استفاده از قطعات اصلي بهره مند گرديد.

سرويس در محل

در سالهاي گذشته براي برخي از تعميرات لوازم خانگي لازم بود لوازم را به تعميرگاه ها منتقل و تعميرات در آنحا انجام پذيرد ولي امروزه   اين مجموعه باداشتن كادري مجرب و گسترش فناوري و ابزارها 100% تعميرات را درمحل انجام مي دهد.شما كافيست با يك تماس و اعلام آدرس و شرح خرابي دستگاه در سريعترين زمان ازخدمات ما بهره مند شويد.همچنين ميتوانيد از قسمت .... درخواست خود را اعلام بفرماييد تا كارشناسان ما سريعا با شما تماس گرفته و نسبت به تعميرات لوازم خانگي شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

تعمير مانيتور ال جي | نمايندگي تعميرات مانيتور ال جي در تهران

قطعات اصلي

اصل بودن يا نبودن قطعات يكي از دغدغه هاي مشتريان است زيرا در صورت استفاده از قطعات غيراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذيري خواهند شد.اين مجموعه با در نظرگرفتن اين دغدغه همشهريان تعميرات خود را تنها با قطعات اصلي شركتي انجام مي دهد.

ضمانتنامه  

تعهد ما پس از تعمير به پايان نخواهد رسيد . به منظور اطمينان و رضايت مشتريان تمامي قطعات و خدمات انجام شده داراي يكسال گارانتي مي باشد.

قيمت مناسب

تمامي خدمات بر طبق نرخ هاي مصوب اتحاده انجام مي پذيرد.

نمايندگي تعميرات ال جي در كرج | خدمات پس از فروش ال جي

سرويس دوره اي

شما مي توانيد با عضويت در سيستم سرويس دوره اي ازخدمات اين سيستم بهره مند شويد و در ازاي پرداخت هزينه ناچيز سرويس به صورت دوره اي از خراب شدن وهمچنين آسيب هاي جدي به دستگاههاي خود جلوگيري كنيد.

تعميرات لوازم خانگي ال جي با بيش از 10 سال سابقه فعاليت در عرصه خدمات تعميرات لوازم خانگي با برخورداري از كادري مجرب و كارآزموده در خدمت شما همشهريان محترم مي باشد.

نمايندگي تعميرات الجي

 


برچسب: مركز رسمي تعميرات الجي (LG)،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۲۲ توسط:سيد مهدي رضوي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :